NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
TÜRK-İŞ, HAK-İŞ ve DİSK’ten ortak vergide adalet talebi
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TÜRK-İŞ, HAK-İŞ ve DİSK, gelir vergisi tarifesinin 2002 yılı temel alınarak her yıl açıklanan yeniden…
İş Bankası sendikasyon sağladı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
İş Bankası çift dilimli sürdürülebilir temalı sendikasyon kredisi temin ettiğini duyurdu.
Birleşik Arap Emirlikleri’nin buniness influencer’ı Saad Al Janabi’yi Türkiye’deki yatırımlara kan bağı çekti
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye ile Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) arasında, iki devlet liderinin karşılıklı ziyaretleri sonrasında iyice ısınan…